Què és?
El Kit Digital és una iniciativa del Ministeri d’Assumptes Econòmics i Transformació Digital creada per tal d’impulsar el procés de transformació digital de les empreses. Aquest programa ofereix subvencions de fins a 12.000€ per a negocis com el teu.
El programa Kit Digital s’emmarca en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, l’agenda Espanya Digital 2025 i el Pla de Digitalització de Pymes 2021-2025. A més, és finançat per la Unió Europea amb els fons NextGenerationEU.
El Kit Digital va dirigit a totes les petites empreses, microempreses i treballadors autònoms de qualsevol sector econòmic. Nosaltres formem part d’aquesta iniciativa i pots adherir-te.
2. Resigtra’t al web de Acelera Pyme.
3. Contacta amb nosaltres a través del formulari o truca’ns!
Imports màxims d’ajuda per Categoria de Solucions de digitalització i segment.
Segment I: Petites empreses (entre 10 i 49 treballadors) Fins a 12.000€.
Segment II: Petites empreses o microempreses (entre 3 i 9 empleats) Fins a 6.000€.
Segment III: Petites empreses o microempreses (1 o 2 empleats) Fins a 2.000€.
Pàgina web i presència a internet
- Domini: durant un termini de dotze mesos.
- Hosting: allotjament per un minim de dotze mesos
- Disseny de la pàgina web: creació de l'estructura web acord amb les linies de la marca
- Web responsive: s'adapta a qualsevol dispositiu
- Accessibilitat
- Autogestionable: podràs modificar el contingut
- Posicionament bàsic a internet
- SEO bàsic
Comerç electrònic
- Creació e-commerce: creació de l'estructura web acord amb les linies de la marca.
- Alta del catàleg de productes
- Mètodes de pagament: integració i configuració.
- Web responsive: s'adapta a qualsevol dispositiu.
- Accessibilitat
- Autogestionable: podràs modificar el contingut
- Posicionament bàsic a internet
- SEO bàsic
- Maneres d'enviaments: configuració d'enviament.
Gestió de Xarxes Socials
6 mesos- Social media plan: creació d'una estratègia a través d'objectius. Planificació i calenderització del contingut.
- Monitorització de les xarxes socials: Anàlisis de mètriques i resultats.
- Optimització de la xarxa
- Gestió d'una xarxa social: administració dels diferents perfils que tingui la marca.
- Publicacions: mínim de tres posts setmanals a les xarxes. A més, d'altres continguts per dinamitzar la xarxa social (stories, reels, fils a twitter...)