Què és?

El Kit Digital és una iniciativa del Ministeri d’Assumptes Econòmics i Transformació Digital creada per tal d’impulsar el procés de transformació digital de les empreses. Aquest programa ofereix subvencions de fins a 12.000€ per a negocis com el teu.

El programa Kit Digital s’emmarca en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, l’agenda Espanya Digital 2025 i el Pla de Digitalització de Pymes 2021-2025. A més, és finançat per la Unió Europea amb els fons NextGenerationEU.

El Kit Digital va dirigit a totes les petites empreses, microempreses i treballadors autònoms de qualsevol sector econòmic. Nosaltres formem part d’aquesta iniciativa i pots adherir-te. 

1. Consulta les solucions que t’oferim.
2. Resigtra’t al web de Acelera Pyme.
3. Contacta amb nosaltres a través del formulari o truca’ns!

Imports màxims d’ajuda per Categoria de Solucions de digitalització i segment.

Segment I: Petites empreses (entre 10 i 49 treballadors) Fins a 12.000€. 

Segment II: Petites empreses o microempreses (entre 3 i 9 empleats) Fins a 6.000€.

Segment III: Petites empreses o microempreses (1 o  2 empleats) Fins a 2.000€. 

Pàgina web i presència a internet ​

1.800 € - 3.000 €
  • Domini: durant un termini de dotze mesos.
  • Hosting: allotjament per un minim de dotze mesos
  • Disseny de la pàgina web: creació de l'estructura web acord amb les linies de la marca
  • Web responsive: s'adapta a qualsevol dispositiu
  • Accessibilitat
  • Autogestionable: podràs modificar el contingut
  • Posicionament bàsic a internet
  • SEO bàsic

Comerç electrònic ​

2.400€ - 4.000€
  • Creació e-commerce: creació de l'estructura web acord amb les linies de la marca.
  • Alta del catàleg de productes
  • Mètodes de pagament: integració i configuració.
  • Web responsive: s'adapta a qualsevol dispositiu.
  • Accessibilitat
  • Autogestionable: podràs modificar el contingut
  • Posicionament bàsic a internet
  • SEO bàsic
  • Maneres d'enviaments: configuració d'enviament.

Gestió de Xarxes Socials ​

6 mesos
2.100€ - 4.200€
  • Social media plan: creació d'una estratègia a través d'objectius. Planificació i calenderització del contingut.
  • Monitorització de les xarxes socials: Anàlisis de mètriques i resultats.
  • Optimització de la xarxa
  • Gestió d'una xarxa social: administració dels diferents perfils que tingui la marca.
  • Publicacions: mínim de tres posts setmanals a les xarxes. A més, d'altres continguts per dinamitzar la xarxa social (stories, reels, fils a twitter...)